Hopp til innholdet

Kundeservice

Hvorfor behandler vi opplysningene dine, og hva er det lovlige grunnlaget?

Vi behandler opplysninger for å gi deg rask og god kundeservice når du kontakter oss. Behandlingen baseres på avtalen vi har med deg.

Vi tar opptak av telefonsamtaler for å dokumentere det som skjer når du ringer oss. Opptakene slettes automatisk med én gang samtalen er avsluttet, med mindre vi må beholde dem for å ivareta sikkerheten til deg og oss. Behandlingen skjer fordi vi har en berettiget interesse i å sikre korrekt dokumentasjon.

Hvordan behandler vi personopplysninger?

Vi bruker opplysninger om ditt kundeforhold, kontakthistorikk og finansielle informasjon for å håndtere henvendelser og gi deg best mulig hjelp.

Hvilke personopplysninger behandler vi?

Finansielle opplysninger, kontaktinformasjon, kontakthistorikk og eventuelle personopplysninger du oppgir over telefon.

Hvem deler vi opplysningene med?

Opplysninger deles ikke, med mindre vi er lovpålagt det, for eksempel med politiet eller skatteetaten, eller med vergefullmektige.

Hvem er ansvarlig?

Banken er behandlingsansvarlig